Odpowiedzi

2010-01-02T21:01:36+01:00
Jest tak, ponieważ wiekszość wody pitnej na świecie, pochodzi właśnie z jezior i rzek podziemnych.
19 3 19
2010-01-02T21:01:43+01:00
W skrucie to dlatego że wody podziemne dostarczane są do roślin króre w efekcie zjadane są przez zwierzęta i ludzi.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:03:17+01:00
Ponieważ zanieczyszczenia wód podziemnych nie da się usunąć, zostają zanieczyszczone również gleby, a trucizna pozostaje w nich długi czas. Dalej wody podziemne wypływają, lub są wydobywane na powierzchnie, co skutkuje zanieczyszczeniem wód powierzchniowych
27 4 27