Odpowiedzi

2010-01-02T21:15:19+01:00
Socjopata - jest to zaburzenie osobowości, które przejawiają się w nierespektowaniu norm etycznych , oraz wzorów zachowań w społeczeństwie.

Cechy charakteryzujące socjopatę:
- kłamliwość
- manipulacja osobami z bliskiego otoczenia
- brak wstydu
- brak przywiązania do drugiego człowieka
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:15:52+01:00
Socjopata-jest to osoba mająca zaburzenia osobowości,nie są szczerzy,są skłonni do kłamstw,manipulują innymi aby osiągnąć swój cel.Nie mają poczucia winy,często łamią zasady i prawa,nie czują się za to odpowiedzialni.Często są samotni,nie potrzebują bliskości innej osoby,zwykle egoiści.