Odpowiedzi

2010-01-02T21:18:08+01:00
Więc było 5 dni.
1 dzień to były obrzędy ku czci Zeusa i przysięga o czystości gry.
2 dzień były to zawody chłopców.
3 dzień były to zawody mężczyzn ( pięciobój )
4 dzień były to wyścigi rydwanów
5 dzień było to rozdanie nagród .



Liczę na naj . ;p
92 3 92
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:21:06+01:00
Antyczne igrzyska trwały pięć dni. Pierwszego dnia odbywały się uroczyste zaprzysięrzenie uczestników i zapalenie ognia olimpijskiego. Działo się to na Olimpie. Biegi chłopców i mężczyzn przeprowadzono drugiego dnia, natomiast trzeciego trwała rywalizacja w pięcioboju. Następnego dnia miały miejsce wyścigi rydwanów i boks. Ostatniego dnia zawodów nagrodzeni zostawali ci sportowcy, którzy wygrali w swoich konkurencjach. Głównym trofeem za najwyższe miejsce był wieniec laurowy.
103 4 103
dzięki
dziękuje bardzo mi to pomogło