Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T21:31:52+01:00
Temperatura,nasłonecznienie,pozywienie,zawartość tlenu w wodzie,
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T21:34:14+01:00
Warunki życia w jeziorze:

--nasłonecznienie-potrzebne roślinom do wytwarzania pokarmu,im głębiej tym mniej światła
--sole mineralne-niezbędne do życia składniki,rośliny pobierają je całą swoja powierzchnią
--dwutlenek węgla-niezbędny do wytwarzania pokarmu
--tlen-konieczny do oddychania wszystkich organizmów żywych
--temparatura-od niej zależne są wszystkie funkcjie życiowe:oddychanie,odżywianie,,wzrost,rozmnażanie
23 4 23