Odpowiedzi

2010-01-02T21:36:29+01:00
V=s/t
V-prędkość
s-droga
t-czas

V=40/5=8m/s - prędkość jazdy taty

t1=4min=4*60s=240s-czas w jakim tato jedzie do sklepu

s=Vt
s=8*240=1920m=1,92km- odległość do sklepu
1 4 1
2010-01-02T21:38:45+01:00
40m/5s=8m/s

1s --> 8m
240s --> X

X=240 x 8= 1920m

1920 = 1,92 km
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:42:52+01:00
1min = 60s.
60:5=12
12*4=48
48*40=1920m
1920m=1,92km
Odp:Odległość z domu do sklepu wynosi 1,92 km.
1 5 1