Przetłumacz 15 słówek niemieckich na polski związanych z tematyką świąteczną za 30 pkt


1 Adventszeit
2 Weihnachtsfest
3 Weihnachtsbaum (lub Weihnachtsbaun - źle zapisałam)
4 Weihnachtstisch
5 Lichter
6 Adventsonntage
7 Heiliger Abend
8 Lametta
9 Weihnachtsbescherung
10 Weihnachtsmette
11 Silberkugel
12 Weihnachtskugel
13 Weihnachtsevangelium
14 Weihnachtserinnerungen
15 Weihnachtsmarkt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:50:10+01:00
1. Adwent
2 Boże narodzenie
3 Boże narodzenie
4.Tabela świąteczna
5.Światełka
6 Pierwsza niedziela adwentu
7.Wigilia
8.Błyskotki
9.prezenty świąteczne
10Boże Narodzenie
11Srebrna kula
12cacko
13Boże narodzenie
14Wspomnienie Bożego Narodzenia
15Boże narodzenie

2010-01-02T22:54:27+01:00
1 Adwent
2 Święta Bożego Narodzenia
3 Drzewko bożonarodzeniowe czyli choinka (Baum :))
4 Stół świąteczny
5 Światła
6 Niedziela adwentowa
7 dosł. Święty wieczór (pewnie chodzi o WIgilię)
8 Lameta
11 Srebrna kula
12 Świąteczna kula (chyba chodzi o bombkę)
13 Świąteczna ewangelia
14 Wspomnienie Świat
15 Jarmark świąteczny

9 i 10 niestety nie wiem, a nie chcę Cię wprowadzać w błąd :)
1 5 1