Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:01:33+01:00
C)32*8/16+4+3=23
a)(32+8+16)/(4+3)=8
b)((32-8-16)/4)*3=6
2 5 2
2010-01-02T22:03:59+01:00
A)[(32:8)+16+4]:3=8
b)(32-8-160:4*3=6
c)32+8-16-4+3=23
4 5 4
2010-01-03T01:34:33+01:00
Między liczby 32, 8, 16, 4, 3
wstaw nawiasy i znaki dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia,
tak, aby po wykonaniu działań otrzymać
a) 8.
(32-8-16):(4-3)=8:1=8
[(32:8)+16]:4+3=[4+16]:4+3=20:4+3=5+3=8
b) 6.
(32+8):(16+4)*3=40:20*3=2*3=6
c) 23.
32-8-16:4+3=24-4+3=20+3=23
3 5 3