Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T21:51:50+01:00
Bajka to krótki utwór najczęściej wierszowany, bohaterami mogą być zwierzęta, zawiera morał.
Rodzaje bajek:
a) epigramatyczna
b) narracyjna
c) zwierzęca

Fraszka to krótki utwór wierszowany zwykle żartobliwy, oparty na zaskakującym pomyśle, zawierające pointę.
39 4 39
Bajka to krótki utwór najczęściej wierszowany, bohaterami mogą być zwierzęta, zawiera morał.
Fraszka to krótki utwór wierszowany zwykle żartobliwy, oparty na zaskakującym pomyśle, zawierające płętę.
Rodzaje bajek:
a) epigramatyczna
b) narracyjna
c) zwierzęca
a i sorry że w 3 częściach pozro
2010-01-02T21:52:59+01:00
Co to jest bajka?

bajka jest to najczęściej opowieśc napisana wierszem albo prozą.na końcu zawsze posiada morał. bohaterami bajki najczęściej są ludzie, rośliny lub przedmioty.

co to jest fraszka?

fraszka to krótki utwór liryczny. zawsze posiada puentę.

pzdr.
48 4 48