Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:18:55+01:00
Heil Hitler było to pozdrowienie faszystów (zwolenników Hitlera jego partii i przekonań co do "rasy panów")
słowa oznaczają blisko znacznie <niech żyje Hitler>
wymyślono to na wzór Ave cezar z okresu imperium rzymskiego
słowo to nie obrażało może polaków ale samo skojarzenie tego z III Rzeszą Hitlerem i nazistami było obraźliwe
Europa była przeciwna działaniom Niemiec (pomimo ze z początku nawet nie słyszano o holokauście na przykład) nikomu się nie podobała polityka i pomysł zdobycia przestrzeni życiowej dla narodu niemieckiego.
obecnie gest i pozdrowienie heil Hitler jest zakazane przez prawo polskie a także uważane jest za nie moralne względem pamięci o historii.
2 3 2
2010-01-02T22:18:56+01:00
1. "Bądź pozdrowiony/uleczony Hitlerze"
2. Witali się tak wyżsi rangą współpracownicy Hitlera, SSmani, itd.
3. Było to obraźliwe, ponieważ tak jakby stawiało Hitlera na wysokości jakiegoś Boga, albo czegoś w tego rodzaju.