Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:18:49+01:00
Może ja Ci wytłumaczę istotę skali:

zobacz ile zer masz na końcu

skraślając 2 zmazujesz centymetry bo 100 cm to metr

następnie zmazujesz 3 zera i pozbywasz się metrów bo 1000m to km.

masz potem
1 cm = ilość cm, metrów, bądź kilometrów

Zadanie

1cm na mapie 70 km w rzeczywistości

6671:70= 95,3 cm

Czyli Nil będzie miał 95,3 cm na mapie. Pozdrawiam!



2010-01-02T22:19:26+01:00