(w załączniku dałem obraz z książki) (jedna kratka to jedna litera)

Zadanie 1

Niewielki zakład, w którym mistrz z czeladnikami i uczniami wytwarza produkty.


Zadanie 2

Zakład,w którym praca ręczna została podzielona na etapy tak,aby każdy z pracowników wykonywał inną czynnośc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:28:08+01:00
Zad 1
to WARSZTAT RZEMIEŚLNICZY
zad 2
to MANUFAKTURA
1 5 1
2010-01-02T22:36:27+01:00
1. warsztat rzemieślniczy
2. manufaktura
1 5 1