Napisz dośc długą odpowiedź(trójdzielną) na pytanie :
Czy podobała ci się książka w pustyni i w puszczy?Dlaczego ?
(ma byc ,że na początku myślałam ,iż jest nudząca ,ale z czasemmi się spodobała)


Tylko za ładną odpowiedź daje punkty inaczej zgłaszam ZŁĄ!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T09:11:32+01:00
Na początku myślałam,iż jest nudząca lektura, ale z czasem spodobała mi się.Książka Henryka Sienkiewicza ,,W pustyni i w puszczy" jest oparta na przygodach dwojga młodych ludzi.W tej lekturze najbardziej zainteresowało mnie to jak Staś jest odważny oraz opiekuńczy.Opiekuńczy ponieważ,troszczył się o mała Nel. Dlatego też polecam tą książkę wszystkim.

Myślę ,że to ci pomoże;P

plis o naj;)
potrzebne mi są punkty:)
2010-01-03T11:49:55+01:00
Na początku, gdy zacząłem czytać tą lekturę wydawała mi się bardzo nudzącą, ale przygody bohaterów z czasem stawały się coraz ciekawsze i książka naprawdę mnie wciągnęła. Polecam ją wszystkim tym, którzy lubią wraz z bohaterami przeżywać niesamowite przygody i poznawać nieznane.


Pozdrawiam ;)