Film nagrany jest na dwóch kasetach video. Kupiłeś dwie kasety z filmem dla siebie oraz dwie kasety z tym samym filmem dla swego przyjaciela. Wyciągasz losowo z torby dwie spomiędzy czterech kaset i wręczasz je przyjacielowi. Wówczas prawdopodobieństwo, że otrzymał on komplet dwóch kaset z filmem (czyli dwie różne kasety) jest równe?

3

Odpowiedzi

2010-01-02T22:44:59+01:00
Takie prawdopodobieństwo jest równe 50%
1 5 1
2010-01-02T22:45:05+01:00
Jestem uczniem piątej klasy dlatego nie wiem czy to będzie dobrze

wydaje mi się że to 50%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T23:14:54+01:00