Odpowiedzi

2010-01-02T22:55:25+01:00
2000/390 = 5
Na 5 miesiecy.
Mysle ze tak ma byc ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:56:35+01:00
2000 : 390 ≈ 5

na pięć miesięcy
( ≈ - zaokraglenie )
2010-01-02T23:11:37+01:00
Więc najmniej zostało mu reszty ok 20zł, czyli 1980/390 to w przybliżeniu 5 miesięcy, natomiast maksymalnie reszta wyniosła mniej niż 100zł, czyli 1901/390 co daje 4,8 miesiąca.
Odpowiedź: Pan Jan zamierza spędzić za granicą ok. 5 miesięcy.