Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T23:14:36+01:00
Pomaganie w zakupach, wychodzenie z psem, sniadanie do lozka ; ) robienei kolacji : D
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T23:16:13+01:00
- Sprzątanie,
-wspólne obiady
-pomoc rodzeństwu rodzicom dziadkom
-wspólna modlitwa
-układanie modlitw
3 4 3
2010-01-02T23:16:37+01:00
Pomoc w domu (sprzątanie, gotowanie itd.)
Rozmowa, może ktoś jej potrzebuje
Wspólne odrabianie pracy domowej z młodsza siostrą
Robienie zakupów
Dzielenie się swoimi przeżyciami, organizowanie wspólnych posiłków, inicjowanie rodzinnych wyjazdów, które ubogacają i urozmaicają życie rodziny.
2 4 2