Odpowiedzi

2009-09-16T21:57:33+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T21:59:17+02:00
Albania: Tirana
Andora: Andora
Armenia: Erewań
Austria: Wiedeń
Azerbejdżan: Baku
Belgia: Bruksela
Białoruś: Mińsk
Bośnia i Hercegowina: Sarajewo
Bułgaria: Sofia
Chorwacja: Zagrzeb
Cpr: Nikozja
Czechy: Praga
Dania: Kopenhaga
Estonia: Tallin
Finlandia: Helsinki
Francja: Paryż
Gibraltar:- - - - (kolonia angielska)
Grecja: Ateny
Gruzja: Tbilisi
Hiszpania: Madryt
Holandia: Amsterdam
Irlandia: Dublin
Islandja: Rejkiawik
Izrael: Tel Awiw - Jaffa
Jugosławia: Belgrad
Kazachstan: Ałma Ata

Lichtenstein: Vaduz
Litwa: Wilno
Luksemburg: Luksemburg
Łotwa: Ryga
Macedonia: Skopie
Malta: Valletta
Mołdawia: Kiszyniów
Monako: Monako
Niemcy: Berlin
Norwegia: Oslo
Polska: Warszawa
Portugalia: Lizbona
Rosja: Moskwa
Rumunia: Bukareszt
San Marino: San Marino
Słowacja: Bratysława
Słowenia: Lublana
Szwajcaria: Berno
Szwecja: Sztokholm


Ukraina: Kijów

Watykan: - - - - -
Węgry: Budapeszt
Wielka Brytania: Londyn
Włochy: Rzym
2009-09-16T22:15:15+02:00
Podaj 43 europejskie państwa i ich stolice
Mam ich więcej
Rosja – Moskwa
Dania - Kopenhaga
Francja - Paryż
Ukraina - Kijów
Hiszpania - Madryt
Szwecja – Sztokholm
Norwegia - Oslo
Niemcy - Berlin
Finlandia - Helsinki
Polska - Warszawa
Włochy - Rzym
Wlk. Brytania - Londyn
Rumunia - Bukareszt
Białoruś - Mińsk
Grecja - Ateny
Bułgaria - Sofia
Islandia - Reykjawik
Jugosławia - Belgrad
Węgry - Budapeszt
Portugalia - Lizbona
Austria - Wiedeń
Czechy - Praga
Rep. Irlandii - Dublin
Szwajcaria - Berno
Belgia - Bruksela
Luksemburg - Luksemburg
Holandia - Amsterdam
Słowenia - Lublana
Chorwacja - Zagrzeb
Bośnia i Hercegowinia - Sarajewo
Albania - Tirana
Macedonia – Skopie
Słowacja - Bratysława
Mołdawia - Kuszyniów
Litwa - Wilno
Łotwa - Ryga
Estonia - Tallin
Liechtenstein - Vaduz
Watykan - Watykan
Andora - Andora
Malta - Valetta
San Marino-San Marino
Czarnogóra-Podgorica
Serbia -Belgrad
Monako -Monako