Czym zasłużyli się dla Polski różnowiercy?
Zadanie pochodzi z zeszytu ćwiczeń do historii 'nowa era' do klasy szóstej , strona 14.Zadanie z tematu 'złoty wiek w polsce'

Z góry dziękuje, może być nawet z internetu, ale w miare swoimi słowami
daję NAJ;*****

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T00:08:45+01:00
Różnowiercy czyli wyznania protestandzkie, zapoczątkowały rozłam kościoła Katolickiego i utworzenia różnych religii.Dzięki różnowiercom prowadzącym wojny, trwające dziesiątki lat z Crześcijanami, Biblia została przetłumaczona z języka łacińskiego, na wszystkie języki Europejskie.
2010-01-03T00:34:12+01:00
Różnowiercy zasłużyli swoją pracą i nauką przyczynili się do rozwoju polkiej gospodarki i kultury

na 100% dobrze bo to robiliśmy na lekcji