Rodzice obiecali jarkowi,że kupią mu komputer wówczas gdy oboje otrzymają premie w tym samym miesiącu.tata jarka otrzymuje premie co 3 miesiące a mama co 4.ostatnio równocześnie otrzymali premie w maju.kiedy jurek dostanie swój komputer

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T00:14:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T00:15:10+01:00
Za rok ; ]
Mama
Maj
Wrzesień
Styczeń
Maj

Tata
Maj
Sierpień
Listopad
Luty
Maj
2010-01-03T00:16:05+01:00
Jurek dostanie swój komputer za rok w Maju