Mam tak.:
Sformułuj kilka zasad dotyczących higienicznego trybu życia szczególnie ważnych w okresie dojrzewania.
a)
b)
c)
d)
e)
f)
tyle mam tego mieć.
a, to jest na przyrode a ksiazki mam:Tajemnice przyrody zeszyt ćwiczeń dla klas 4 część 1 , jak coś .xd

2

Odpowiedzi

2010-01-03T09:09:14+01:00
-częste branie prysznica
-mycie zębów
-zdrowe odżywianie
-ograniczenie słodyczy
-częste wietrzenie pomieszczeń, w których się znajdujemy'
-więcej aktywności fizycznej(ćwiczenia)
-ograniczenie siedzenia przed telewizorem lub komputerem
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:17:39+01:00
A) częsta kąpiel całego ciała , zaczynamy używać dezodorantów , aby zapobiec przykremu zapachowi potu.
b) regularna higiena jamy ustnej , pamiętamy także o nici dentystycznej.
c) regularne odżywianie , urozmaicone posiłki w minerały i witaminy.
d) odpowiedni ubiór.
e) częste przebywanie na świeżym powietrzu , uprawianie różnych sportów.
f) dbałość o swoje otoczenie , porządek w pokoju oraz dobre relacje z rówieśnikami.
40 3 40