Na Ziemi nieustannie zachodzą procesy erozji (żlobienia i niszczenia) oraz akumulacji (budowania).
Spośród podanych procesów geologicznych: akumulacja eoliczna (wiatrowa), erozja lodowcowa, erozja rzeczna, erozja eoliczna (wietrzna) wybierz teprocesy, w wyniku których powstały przedstawione na poniższych opisach formy i wpisz ich nazwy pod opisami.

grzyb skalny-
wydmy-
kanion-

Oczywiście dam najwięcej pkt.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T09:04:16+01:00
Grzyb skalny - erozja eoliczna
wydmy - akumulacja eoliczna
kanion - erozja rzeczna
3 3 3
2010-01-03T09:09:52+01:00
Grzyb skalny- erozja lodowcowa.
Wydmy- erozja eoliczna .
Kanion- erozja rzeczna.

Ja ja miałam za to 5 w szkole.

Licze na naj odpowiedź;)
5 3 5