Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T09:57:48+01:00
Jest w załączniku ...;)

ale mam jescze pare linków..:

1.http://www.pascal.pl/www_ptc/img/wiadomosci/8569911715151392_iofoto.jpg

2.http://www.boutique.com.pl/image/b5/rower.jpg

3.http://www.rower.com/images/bb_l/7575.jpg

4.http://images32.fotosik.pl/158/977dde9b268848dd.jpg

5.http://dooktor.pl/image_atta/art/9g1niVwa9YyGM5mT1880Q4Iq6945RI.jpg

6.http://dooktor.pl/image_atta/art/bsEKR56Y0GT2Jvq3xsgZ5OqKGTtTa6.jpg

7.http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/2008/08/bieganie-jogging.jpg

8.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T09:58:46+01:00
Jazda na koniu to moje hobby mozesz ją opisać