Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T09:43:07+01:00
W kazde swieto narodowe rzeczpospolitej polski,oraz przd pałacem prezydenckim
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T09:45:15+01:00
1. Sądy
2. Sejm
3. Pałac Prezydencki
4. Jednostki wojskowe
5. Ambasady polskie
6. ONZ
7. Siedziba Unii Europejskiej
17 4 17
2010-01-03T09:47:53+01:00
Możemy zobaczyć na budynkach państwowych(Sejm,Pałac Prezydencki),a w świętach państwowych ludzie wywieszają flagi na swoich mieszkaniach.
7 2 7