Proszę pomóżcie mi to rozwiązać . Zarwałam prawie całą noc lecz i tak tego nie zrobiłam . Oto ono :
ROZWIĄŻ RÓWNANIA:
a)2a-3=a+1
b)4b+3=3b-4
c)7+3c=-5+2c
d)5d+2=3d
e)6e-2=7e+5
f)6f-1=f+2

I PROSZĘ PISZCIE LITERY PRZYKŁADU KTÓRY ROZWIĄZUJECIE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T10:00:56+01:00
A)2a-3=a+1
2a - a = 1 + 3
a = 4
b)4b+3=3b-4
4b - 3b = - 4 - 3
b = -7
c)7+3c=-5+2c
3c - 2 c = - 5 - 7
c = -12
d)5d+2=3d
5d - 3d = - 2
2d = -2 / : 2
d = -1
e)6e-2=7e+5
6e - 7e = 5 + 2
-e = 7 / * (-1)
e = -7
f)6f-1=f+2
6f - f = 2 + 1
5f = 3 /: 5
f = 3/5
1 5 1
2010-01-03T10:01:33+01:00
2010-01-03T10:04:18+01:00
2a-3=a+1
2a-a=1+3
a=4


4b+3=3b-4
4b-3b=-4-3
b=-7

7+3c=-5+2c
3c-2c=-5-7
c=-12

5d+2=3d
5d-3d=-2
2d=-2
d=-1

6e-2=7e+5
6e-7e=5+2
-e=7/-1
e=-7

6f-1=f+2
6f-f=2+1
5f=3/5
f=3/5
1 5 1