Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T10:28:22+01:00
Pragnę Ci życzyć odrobinę ciepła dzięki ludzkiej życzliwości, radości w smutku dzięki ludzkiej miłości, nadziei na lepsze jutro w ciężkich chwilach, oraz ciszy tak pogodnej i czystej, aby dusza słyszała bicie serca w dniu Twoich .... urodzin życzy ...
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T10:28:31+01:00
Dla mojego najwspanielszego przyjaciela, który zawsze jest ze mna i mnie rozumie... (imie) zycze ci wszystkiego najlepszego i spelnienia wszelkich marzen!
1 5 1