Odpowiedzi

2010-01-03T12:32:23+01:00
Jolanta Kubis
ul. Walcw 3
02-381 Lublin

Urodzilam sie 5 lipca 1970 w Warszawie jako corka Mariana Kubisa, z zawodu elektryka i MariiKubis ( z domu Nolka), z zawodu księgarki. Tamże uczęszczalam w latach 76 do 84 do Szkoly o profilu ogolnoksztalcacym. Pozniej uczeszczalam do szkoly sredniej ktora ukonczylam zdaniem matury w 88roku.

Od 88-93 studiowalam w warszawskiej SGH marketing. W Czerwcu 95 roku ukonczylam studia z wynikiem bardzo dobrym na dyplomie. Moja praca magisterska opiewala na temat strategii marketingowych w odniesieniu do wprowadzania zachownich produktow na polski rynek.

Od 93 roku pracowalam jako specjalista ds. marketingu w Hohner&Co w miedzynarodowej firmie we Wroclawiu. Tamze zajmowalam sie zbytem urzadzen chlodniczych.

W czasie mojej kariery zawodowej, w czerwcu 1999roku wzielam udzial w seminarium szkoleniowym Instytutu Gospodarki w Bern pt. "marketing przyszlosci".

Opanowalam jezyk rosyjski plynnie w mowie i pismie. Poza tym wladam jezykiem angielskim w stopniu gwarantujacym mi kompetencje negocjacyjne jak rowniez niemieckim w stopniu rozwojowym.

Od 1990 jestem mezatka i mam corke.

Lublin, Sierpien 2004.

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:29:35+01:00
Jolanta Kubis
ul. Walcw 3
02-381 Lublin

Urodziłam się 5 lipca 1970 w Warszawie jako córka Mariana Kubisa, z zawodu elektryka i Marii Kubis ( z domu Nolka), z zawodu księgarka. tam także uczęszczałam w latach 1976 do 1984 do Szkoły ogólnokształcącej. Później uczęszczałam do szkoły średniej którą ukończyłam zdaniem matury w 1988 roku.

Od 88-93 studiowałam w warszawskiej SGH marketing. W Czerwcu 1995 roku ukończyłam studia z wynkiem zadowalającym. Moja praca magisterska opiewała na temat strategii marketingowych w odniesieniu do wprowadzania zachodnich produktów na rynek polski.

Od 1993 roku pracowałam jako specjalista marketingu w Hohner&Co w wielkiej międzynarodowej firmie we Wrocławiu.Tam też zajmowałam się handlem urządzeń chłodniczych.

W czasie mojej kariery zawodowej, w czerwcu 1999 roku wzięłam udział w seminarium szkoleniowym Instytutu Gospodarki w Ben pt. "marketing w przyszłości".

Po jakimś czasie opanowałam dobrze język rosyjski . Poza tym nauczyłam się też języka angielskiego i niemieckiego

Od 1990 jestem mężatką i mam jedną córkę.

Lublin, Sierpień 2004.