Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:14:07+01:00
Proces modyfikacji - to częściowa zmiana czegoś nienaruszająca istoty rzeczy. Wyróżniamy wiele modyfikacji, m.ni. modyfikację roślin, wywołaną przez wpływ warunków środowiska zewnętrznego(wilgoci, światła, warunków glebowych). Przykładem mogą być różne formy drzew rosnących na otwartej przestrzeni lub w gęstym lesie.
1 5 1
2010-01-03T11:21:44+01:00
-częściowa zmiana czegoś nienaruszająca istoty rzeczy