Odpowiedzi

2010-01-03T11:13:47+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszam na wspaniały koncert muzyczny , grupy "Voice" , który odbędzie się dnia 20.01.2010 r. w sali kongresowej w Warszawie o godzinie 16.00 . Gwarantujemy udaną zabawę .
Ola B.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:15:45+01:00
Witam
Serdecznie zapraszam na wspaniały, jedyny i niepowtarzalny koncert zespołu muzycznego.......(wpisz nazwę zespołu). Koncert odbędzie się .......(kiedy) w....(wpisz miejsce) o .....(godzina). Dla setnego uczestnika nagroda! Ta osoba będzie mogła spotkać się osobiście z...(ich nazwa). Zapraszamy!
Miasto stołeczne Warszawa
10 3 10
2010-01-03T11:17:05+01:00
Mam zaszczyt zaprosić państwa na koncert muzyczny zespołu ,,Bach",który odbędzie sie w restauracji ,,Krewetka'' na ul. Klonowej 22 o godz. 19:00 dnia 20.01.2010r. .Obowiązuje strój wieczorowy.
Mariola














2 3 2