Zad 1 . -- oblicz .
178 dag = .... kg ?
2500 g = .... dag ?
0,5 dag = .... g ?
10500 kg = ... t ?
zad 2 .
5 a = ... m2
300m2= ... a
3/4 ha = ... m2 .
17 a = ... ha .
0,65 a =... m2 .
3 ha = ... m2 .
750 m2 = ... ha
8 ha= ... a .
1/2 a = ... m2 .
0 , 0179 ha = ...m2 .
zad 3 .
1350 g = ... kg ... dag .
3 km 50 m = .... km .
7 m 01 cm = .... m
2 kg 3 g = ... kg .
785 l = .... hl ... l .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T11:27:52+01:00
Zad 1 . -- oblicz .
178 dag =0,178 kg ?
2500 g = 250 dag ?
0,5 dag = 500 g ?
10500 kg =10,5 t ?
zad 2 .
5 a = 500 m2
300m2= 3 a
3/4 ha = 750 m2 .
17 a = 0,17 ha .
0,65 a =65 m2 .
3 ha = 30000 m2 .
750 m2 =0,075 ha
8 ha= 800 a .
1/2 a = 50 m2 .
0 , 0179 ha =1790m2 .
zad 3 .
1350 g = 1 kg 35 dag .
3 km 50 m = 3,05 km .
7 m 01 cm = 7,01 m
2 kg 3 g = 2,003 kg .
785 l = 7 hl85 l .
2010-01-03T11:34:32+01:00
Zad.1.
1,78 kg
250 dag
50 g
10,5 t

Zad.2.
500 m²
3 a
7500 m²
1,7 ha
65 m²
30 000 m²
0,75 ha
800 a
50 m²
179 m²

Zad.3.
1,35 kg...135 dag
3,050 km
7,01 m
2,003 kg
78,5 hl

Powinno być dobrze lecz mogłem się gdzies machnąć.
1 1 1
2010-01-03T11:56:25+01:00
Zad 1 . -- oblicz .
178 dag = 17,8 kg ?
2500 g = 250 dag ?
0,5 dag = 50 g ?
10500 kg = 10,5 t ?
zad 2 .
5 a = 500 m2
300m2= 3 a
3/4 ha = 750 m2 .
17 a = 1,7 ha .
0,65 a =65 m2 .
3 ha = 3000 m2 .
750 m2 = 3/4 ha
8 ha= 80 a .
1/2 a = 50 m2 .
0 , 0179 ha = 17,9m2 .
zad 3 .
1350 g = 1 kg 35 dag .
3 km 50 m = 3,05 km .
7 m 01 cm = 7,01 m
2 kg 3 g = 2,003 kg .
785 l = 7 hl 85 l .