Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T11:33:10+01:00
.Porosty są przykładem stałej symbiozy ponieważ z grzybami i glonami tworzą dobra grupę ( z tego są zbudowane porosty)glony dają pokarm(fostosyntetyzuja) a grzyby pobierają wode i sole mineralne z gleby i to jest symbioza.
2 5 2
2010-01-03T11:33:11+01:00
Symbioza- to współrzycie dwóch organizmów opartych na obustronych korzyściach
1 2 1