Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T11:35:31+01:00
-walka o mur
-postać cześnika i rejenta
-komizm zachowania postaci tutaj występuje papkin
-stałe kłótnie rejenta i cześnika
-śmieszne zwroty słowne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:45:45+01:00
-rozmowa Papkina z Klarą - dziewczyna chce go wystawiać na próby (krokodyla daj mi luby)
-wizyta Papkina u Rejenta - przeświadczenie o tym, że został otruty
-Papkin piszący testament
-Cześnik dyktujący list - ciągłe dodawanie 'mocium panie'
-wojowanie o mur