Odpowiedzi

2010-01-03T11:47:20+01:00
A] Glukoza + tlen --> dwutlenek węgla+ woda+ energia.
b] Proces zachodzi w ...mitochondriach
c)wzrostu,rozwoju,poruszania,oddychania
1 4 1
2010-01-03T11:50:20+01:00
A)Glukoza + tlen --> dwutlenek węgla + woda + energia
b)Proces ten zachodzi w dwóch etapach: faza jasna i faza ciemna
c) tego nie wiem...;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:57:12+01:00
Glukoza + tlen = dwutlenek węgla + woda + energia
proces zachodzi w mitochondriach
energia wykorzystywana jest do poruszania się, rośnięcia, rozmnażania się i transportu różnych związków między poszczególnymi komórkami