Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T22:28:27+02:00
Ocet - stan ciekły, barwa przezroczysta, zapach drażniacy (intensywny), połysk - brak, rozpuszczalność w wodzie - tak,

olej - stan ciekły, barwa żółta, zapach - brak, rozpuszczalność w wodzie - nie.
2 5 2
2009-09-18T00:08:40+02:00
Aluminium-c.stałe, bez zapachu, połysk,plastyczny, miękki, kolor metalik szary

ryż-c.stałe, kolor biały lub brązowy, nie jest rozpuszczalny w wodzie, zapach słodkawy