Odpowiedzi

2010-01-03T11:57:39+01:00
Pc = 2Pp + Pb w tym wypadku bedzie tylko 1 Pp
Pp = 55*30
Pp = 1650 cm²
Pb1 = 30*40
Pb1 = 1200 cm² Mamy 2 takie sciany czyli 2400 cm²
Pb2 = 55*40
Pb2 = 2200 cm² Mamy 2 takie sciany czyli 4400 cm²
Pc = 1650 + 6800
Pc = 8450 cm² - tyle potrzeba szkła.

A rysunek ma być w skali 1:10 czyli kazdy bok 10 razy pomniejszony
5,5 cm x 3 cm x 4 cm

Mysle ze powinno tak wygladac to zadanie choc nie jestem pewny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:57:49+01:00
Pc=2*(55cm*30cm)+55cm*40cm+2*(40cm*30cm)

Pc=2*1650+2200+2*1200=3300+2200+2400=7900cm²

2010-01-03T14:00:24+01:00
Gdy podstawa ma wymiary: 55cmX40 cm

2*(55*30)+2*(30*40)+55*40=3300+2400+2200=7900cm²

gdy podstawa ma wymiary: 55cmX30 cm

2*(55*40)+2*(30*40)+55*30=4400+2400+1650=8450

gdy podstawa ma wymiary: 40cmX30 cm

2*(55*30)+2*(55*40)+40*30=3300+4400+1200=8900