Odpowiedzi

2010-01-03T11:58:44+01:00
Zaproszenie
Szkoła Podstawowa nr. 5 im. Jana Kochanowskiego w Warszawie uprzejmie zaprasza wszystkich uczniów oraz nauczycieli na wystawę waz greckich, naczyń glinianych oraz niezwykłych sprzętów kuchennych, która odbędzie się 05.01.2010 r. o godz. 18:00 w sali gimnastycznej naszej szkoły.
dyrektor,
Michał Kwiatkowski.

Oczywiście zaznaczam że zaproszenie umieszcza się na środku tekstu, a podpis (kto zaprasza) po lewej.
28 3 28
2010-01-03T11:59:00+01:00
Serdecznie zapraszam na wystawę wazonów Greckich oraz narzędzi kuchennych, która odbędzie się dnia ............. o godz......... w np. Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Opolu. Gwarantuję ciekawe przedstawienia oraz gwarantuję dobrą zabawę.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:01:12+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam dzieci ze szkoły podstawowej nr.1 w Ełku na wystawę antycznych wazonów,zestawów kuchennych,porcelany.Która odbędzie się w muzeum sztuki w Ełku o godzinie 16:00.Wejście na wystawę obowiązkowo z nauczycielem. Mile oczekujemy.
Janusz Kowalski
właściciel wystawy.
27 3 27