Oblicz 50%, 25%, 75%, 10% i 150%

A kwoty 500zł
B masy 40kg.
C odległości 1km.
D jednej doby


Oblicz 50% kwoty , 25% kwoty, 75% kwoty, 150% kwoty.

Kwota
32zł
160zł.
20000zł.


oblicz 10% kwoty, 5% kwoty, 20% kwoty, 30% kwoty

Kwota

60zł
120zł
500zł


proszę o szybkie rozwiązanie:)kto rozwiąże pierwszy daje naj;p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:10:27+01:00
1) a) 25%= 125zł , 50%= 250zł, 75%= 375zł, 10%= 50zł, 150%= 750zł
b) 25%= 10kg , 50%= 20kg, 75%= 30kg, 10%= 4kg, 150%= 60kg
c) 25%= 250m , 50%= 500m, 75%= 750m, 10%= 100m, 150%= 1500m
d) 25%= 6h , 50%= 12h, 75%= 18h, 10%= 2,4h (144min.), 150%= 36h

2) a)25%= 8zł, 50%= 16zł, 75%= 24zł, 150%= 48zł,
b) 25%= 40zł, 50%= 80zł, 75%= 120zł, 150%= 240,
c) 25%= 5000, 50%= 10000, 75%= 15000, 150%= 30000,

3) a) 5%= 3zł, 10%= 6zł, 20%= 12zł , 30%= 18zł.
b) 5%= 6zł, 10%= 12zł , 20%= 24zł, 30%= 36zł.
c) 5%= 25zł, 10%= 50zł, 20%= 100zł , 30%= 150zł.
13 3 13
2010-01-03T12:25:11+01:00
Zad 1

50%

250 zł
20 kg
500m
1,5 osoby

25%

125 zł
10 kg
250 m
0,25 osoby

75 %

375 zł
30 kg
750 m
0,75 osoby

10%

50 zł
4 kg
100 m
0,10 osoby

150%

750 zł
60 kg
1500 m
1,5 osoby

Zad 2

50 %

16zł
80zł
10000zł

25%

8zł
40zł
5000zł

75%

24zł
120zł
15000zł

150%

48zł
240zł
30000zł

Zad 3
10%

6zł
12zł
50zł

5%

3zł
6zł
25zł

20%

12zł
24zł
100zł


30%

18zł
36zł
150zł







14 3 14
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:46:26+01:00
A)
50 % = 250 zł
25 % = 125 zł
75 % = 375 zł
10 % = 50 zł
150 % = 750 zł
b)
50 % = 20 kg
25 % = 10 kg
75 % = 30 kg
10 % = 4 kg
150 % = 60 kg
c)
50 % = 500 m = 0,5 km
25 % = 250 m = 0,25 km
75 % = 750 m = 0,75 km
10 % = 100 m = 0,1 km
150 % = 1500 m = 1,5 km
d)
50 % = 12 godz.
25 % = 6 godz.
75 % = 18 godz.
10 % = 2 godz. 40 min. = 2,40
150 % = 36 godz.
7 4 7