Odpowiedzi

2010-01-03T14:42:33+01:00
In der Schule im Deutschunterricht wir oft lessen Bücher, üben Grammatik, Aussprache, erklären Grammatik, hören Kassetten, Texte, schreiben Texte, Briefe, Diktate, kennen lernen Regeln , viel deutsch sprechen, lernen und üben neuen Wortschatz.

W szkole na lekcji niemieckiego często czytamy książki, ćwiczymy gramatykę, wymowę, wyjaśniamy zasady gramatyczne, słuchamy kaset, tekstów, piszemy teksty, listy, dyktanda, poznajemy reguły, mówimy dużo po niemiecku, uczymy się i ćwiczymy nowe słownictwo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:58:24+01:00
In der Schule im Deutschunterricht machen wir verschiedene Grammatikübunge. Wir lesen Bücher und Texte. Der Lehrer antwortet auf jeder Frage. Im Deutschunterricht schreiben wir Klassenarbeite und Diktate, lösen Kreuzwortätseln. Wir antworten neben der Tafel. Wir spielen Dialoge und sprecehn viel auf Deutsch. Im Deutschunterricht hören wir Kassetten. Unsere Lehrer reicht uns neuen Wortschatz.

W szkole na lekcji niemieckiego rozwiązujemy różne zadania gramatyczne. Czytamy książki i teksty. Nauczyciel odpowiada na każde pytanie. Na lekcjach niemieckiego piszemy klasówki i dyktanda, rozwiązujemy krzyżówki. Odpowiadamy przy tablicy. Odgrywamy dialogi i mówimy po niemiecku. Na lekcjach języka niemieckiego słuchamy kaset. Nasz nauczyciel podaje nam nowe słownictwo.

PzDr