Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T12:09:25+01:00
---Góry:
Brooksa; Alaska; Mackenzie; Koldyliery :( Nadbrzeżne; Kaskadowe; Sierra Nevada; Sierra Madre zach. i wsch.) Skaliste; Appalachy;
----Niziny:
Zatokowa; Hudsońska; Atlantycka; Równina Centralna; Wlk.
---Wyżyny:
Kolumbii; Wlk. Kotlina; Kolorado; Meksykańska;

36 3 36
2010-01-03T12:16:36+01:00
GÓRY:
SKALISTE
KORDYLIERY
BROOKSA
APPALACHY
NADBRZEŻNE
ALASKA
NIZINY:
ZATOKOWA
WEWNĘTRZNE
ATLANTYCKA
HUDSOŃSKA
DOLINA KALIFORNIJSKA
WYŻYNY:
MEKSYKAŃSKA
KOLORADO
JUKOŃSKA
27 3 27
To jest najlepsza odpowiedź ever, Madzia8
Najlepsza Odpowiedź!
Gory
Kordyliery
góry Barbadosu
Góry Belize
Góry Gwatemali
Góry Dominikany
Góry Haiti
Góry Hondurasu
Góry Jamajki
Góry Kanady
Góry Kostaryki
Góry Kuby
Góry Meksyku
Góry Nikaragui
Góry Panamy
Góry Salwadoru
Góry Trynidadu i Tobago
Góry Stanów Zjednoczonych


wyzyna:
Badlands
Wyżyna Appalachijska
Wyżyna Kolorado
Wyżyna Jukońska
Wyżyna Meksykańska
Meseta Centralna



nizina
Nizina Atlantycka
Nizina Zatokowa
Dolina Kalifornijska
Nizina Hudsońska
55 4 55
a gdzie jest nizina atlantycka pokazcie na mapie plissska potrzebne pilnieeee
Natasza6, Nizina Atlantycka – nizina leżąca w Stanach Zjednoczonych nad Oceanem Atlantyckim. Położona jest na wschód od Appalachów, pomiędzy półwyspem Cape Cod i Florydą.