Odpowiedzi

2010-01-03T12:19:19+01:00
Moja twarz to muchomorek mały,piegów dużo tyle co ma świat cały.Oczy duże kolorowe czasem żółte i zielone.Mój nos kartofelkiem jest codziennie rano garbi się!Nogi moje krótkie są ale biegać potrafią.Brzuszek puszysty trochę jest bo to pewnie od cukierków jest.Piękna jestem lecz w środku zawsze lubię jeść po troszku.
2010-01-03T13:00:47+01:00
Gdy dorosnę będę gruba,
Może mała może chyda,
Będę miała długi nos ,
Oraz szczape tak jak kos.
Jestem świrnięta
Na głowę walnieta ..
O nie! to tylko takie żarty
Na serio jestem
w realu jestem dużo dużo dużo warty...


ale z tym walnięta i świrnięta to tylko tak dla beki


powidzenia ;*

napisz mi czy o to Ci chopdziło...
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:01:39+01:00
O Boże coś tak marną jak ja stworzył istotę!
Cierpiąc patrzę w lustro na swoją twarz.
Oczy moje zielone wyrażają pustotę,
nos mój jak ziemniak z facjaty zmaż.

Koślawość kolan kolejnym przymiotem
i brzuch jak balon do tego dam.
Czy byłoby dla Ciebie takim kłopotem
usunąć krzywizny które posiadam?

Jam jest istotą ludzką,cherlawą.
Los ziemski dla mnie zły,
gdyż upadam pod pośmiewiska lawą.
Daj mi proszę odrobinę czci.
2 5 2