Linus ist 14 und ist unser Mathegenie! Jeden Aufgabe ist ein leichtes Spiel fUr ihn. Sein Traumberuf ist Informatiker. Er ist sehr freundlich, aber manchmal sieht er etwas traurig aus. Er hat dunkle Augen und schwarze Haare und ist nicht besonders groB.

3

Odpowiedzi

2010-01-03T12:12:41+01:00
Linus ist 14 und ist unser Mathegenie! Jede Aufgabe ist ein leichtes Spiel für ihn. Sein Traumberuf ist Informatiker. Er ist sehr freundlich, aber manchmal sieht er etwas traurig aus. Er hat dunkle Augen, schwarze Haare und ist nicht besonders groß.

Kilka bledow, teraz jest 100% poprawnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:13:31+01:00
Jeżeli chodziło o prztłumaczenie to bd mniej wiecej tak :

Linus ma 14 lat i jest naszym geniuszem matematyki! Każde zadanie tołatwa gra dla niego. jest informatykiem. Jest bardzo przyjazny, ale czasami wygląda trochę smutno. Ma ciemne oczy i czarne włosy i nie jest szczególnie surowy
2010-01-03T12:45:46+01:00
Linus ma 14 lat i jest naszym geniuszem matematyki! Każde zadanie jest lekką grą dla niego. Jego wymarzony zawód jest informatyk. On jest bardzo uprzejmy ale czasami wygląda smutnie. On ma ciemne oczy, czarne włosy i nie jest szczególnie duży.