W najpowszechniejszym standardzie kinowym jedna sekunda filmu mieści się na 40cm taśmy filmowej. Wartość którego wyrażenia określa , ile metrów długości ma taka taśma za 110-minutowym filmem?
A.110/40*100
B.110*40/100
C.110*60/40*100
D.110*60*400/100

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:29:46+01:00
To będzie odpowiedz d poniewarz trzeba 110 min filmu pomnorzyć z 60 sekundami i 40 cm damienic na mimlimetry i podzelić na 100 i gotowe
2010-01-03T12:35:24+01:00
To jest odpowiedź D.
Ponieważ 110minut filmu trzeba pomnożyć przez 60 sekund pomnożyć przez 400 i podzielić przez 100
2010-01-03T15:39:14+01:00