Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:23:37+01:00
Do porozumienia dochodzimy gdy idziemy na kompromis jesteś w stanie zrozumien i rozpatrzyc agrumenty przeciwnika.Do nieporozumień dochodzi w tedy gdy za wszelka cene chcemy udowodnic swoja wyższośc nad innymi i nie chcemy słuchac jego argumentów.
1 4 1
2010-01-03T12:25:48+01:00
Do porozumienia dochodzi wtedy gdy dwie strony doszły do wniosku ,że nie warto się dłużej kłócić i należy się pogodzić,lub idą na kompromis.Natomiast do nieporozumienia dochodzi wtedy gdy obie strony zawzięcie się kłócą i chcą aby jedna z nich poniosła porażkę a on sam udowodnił ,że ma rację ,choć czasem jej nie ma .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T12:26:23+01:00

Nieporozumienie następuje wtedy kiedy osoby porozumiewają się ze sobą ale ich kod jest inny.
Np gdy jest taka sytuacja iż jedna osoba rozmawia po angielsku,
a ta druga jej nie zrozumie,bo nie zna tego języka,
wówczas dochodzi do nieporozumienia.
Natomiast porozumienie to odwrotna sytuacja gdy kod dwóch (co najmniej) osób jest taki sam a więc:
gdy jedna osoba posługuje się językiem migowym i druga wówczas ich rozmowa bd rozumiana.

Proszę ;)