Odpowiedzi

2010-01-03T12:38:20+01:00
800:24=33,333
18,00+33(dni)+33min = (w przybliżeniu) 33dni pozniej bedzie 18,34

Odp. Nie bedzię gdyz jesli o 18 jest juz wieczor, to pozniej bedzie jeszcze ciemniej.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:44:07+01:00
800÷24=33 dni będzie ponownie godzina 18
33×24=792 800-792=8
18 godzina+8godzin=2 godzina w nocy
Odp: O godzinie 2 w nocy nie będzie świecić słońce.
Liczę na naj:) :***
2 3 2
2010-01-03T12:55:59+01:00
800:24=33 reszty 8 godzin
czyli za 33 dni bedzie godzina 18.00
pozostaje 8 godz
18.00+8 godz =2 w nocy
czyli za 800 godzin nie bedzie swiecilo tam slonce
3 3 3