Odpowiedzi

2010-01-03T12:41:48+01:00
Podobieństwa :
- identyczne są konkurencje np. rzut oszczepem , rzut młotem .
- tak samo jak kiedys to i teraz zawsze są one rozgrywane z tłumem publiczności
-


różnice :
- w przeszłości były odgrywane tylko w atenach a teraz jest rozgrywane w wielu miastach
- w przeszlosci wygrywalo sie trofea a teraz dostaje się medale
- w starożytności mogli brac udzał tylko grecy a teraz może brać teoretycznie cały świat
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:48:39+01:00
Igrzysk Starożytne:
-miejsce:Olimpia
Igrzyska Współczesne:
-miejsce:W różnych wybranych miejscach
Igrzyska Starożytne:
-uczestnicy:chłopcy,mężczyźni
Igrzyska Współczesne:
-uczestnicy:ludzie z całego świata, najlepsi z całego świata
Igrzyska Starożytne:
-nagrody:pisano dla nich wiersze, stawiano im pomniki
Igrzyska Współczesne:
-nagrody:medale
1 5 1