Rozwiąż krzyżówkę
1.Ludność tubylcza obu Ameryk, która broniła się przed napływem kolonistów
2.Była zamorską posiadłością danego kraju
3.Ustawa zasadnicza państwa, która reguluje kwestię władz i praw obywateli
4.Ma miejsce kiedy duża liczba osób umiera na chorobę zakaźną
5.Była najbogatszym państwem europejskim w XVII wieku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:54:36+01:00
1. Indianie
2. Kolonia
3. Konstytucja
4. Epidemia
5. Holandia
4 4 4
2010-01-03T13:35:05+01:00
Odpowiedzi !

1. Indianie
2. Kolonia
3. Konstytucja
4. Epidemia
5. Holandia

:))
13 4 13
2010-01-03T13:59:43+01:00
1.Inkowie,Aztekowie,Majowie,Indianie
2.Kolonia
3.Konstytucja
4.Epidemia/Pandemia
5.Holandia
10 2 10