Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T12:42:13+01:00
Trzeba być pewnym swojego zdania. I trzeba być przygotowanym na odpowiedź. Trzeba też być przygotowanym na to żę ktoś możę zadać ci pytanie , a ty musisz na nie odpowiedzieć
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:44:20+01:00
NAJWAŻNIEJSZE JEST TO BY SIĘ NI OBAWIAĆ CO INNI POWIEDZĄ,MÓWIC SPOKOJNIE ,NAJWAŻNIEJSZE JEST JEDNAK BY TO CO CHCEMY POWIEDZIEC PRZEKAZAC W ODPOWIEDNI SPOSÓB TZN. NIE KRZYCZEĆ ,NIE MÓWIC ZA CICHO,LECZ Z ODPOWIEDNIĄ DYKCJA