Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:49:06+01:00
Kasia jedzie 150m/min
wojtek jedzie 200m/min

kasia przejechała 300m. a za nią ruszył wojtek.

300m : 200m/min = 1,5 min

odp.Wojtek dogonił kasię w 1,5 minuty
2010-01-03T12:52:14+01:00
150m/min- prędkość kasi
200m/min- pędkość wojtka
o,3km odległość przejechana przez kasie
150m/min × 8 = 1200
200m/min × 6 = 1200

Wojtek dogonił kasię po 6 min.