Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:04:45+01:00
Gdańsk:

Posąg Trytona
Katedra Oliwska
Długi Targ
Zoo

Frombork

średniowieczna, gotycka katedra
dawny pałac biskupi (obecnie siedziba Muzeum Mikołaja Kopernika)
dzwonnica zwana Wieżą Radziejowskiego

Malbork


Zamek Krzyżacki
Zamek Malbork
Kościół św. Jana Chrzciciela
Brama Mariacka

Szczecin

Katedra Świętego Jakuba
Zamek Ksiazat Pomorskich
Stary Rynek

2010-01-03T13:15:30+01:00
Gdańsk:
-Katedra Oliwska
-Kościół św. Jakuba (w Oliwie)
-plac Westerplatte
-Fontanna Neptuna
-Ratusz Staromiejski
-Pomnik Obrońców Poczty Polskiej
-Pomnik Poległych Stoczniowców
-Brama Mariacka

Frombork:
-położenie nad Zalewem Wiślanym
-średniowieczna, gotycka katedra z jednymi z najsłynniejszych w kraju organami barokowymi,
-dawny pałac biskupi (obecnie siedziba Muzeum Mikołaja Kopernika),
-dzwonnica zwana Wieżą Radziejowskiego (tam znajduje się również planetarium i taras widokowy, z którego można podziwiać panoramę Fromborka i okolic),
-Wieża Kopernika,
-kurie zewnętrzne poza murami obronnymi stanowiące niegdyś rezydencje kanoników i baszty obronne.

Malbork:
-Zamek Krzyżacki
-Muzeum Zamkowe w Malborku
-Kąpielisko miejskie i przystań jachtowa
-Kościół św. Jana Chrzciciela
-Szpital Jerozolimski
-Ratusz
-Twierdza Malbork
-Kościół MB Nieustającej Pomocy

Szczecin:
-Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
-Wieża widokowa Quistorpa
-Wały Chrobrego
-Czerwony Ratusz w Szczecinie
-Fontanna Orła Białego
-Pomnik Papieża
-Ratusz staromiejski w Szczecinie