Pan Kwiatkowski jechał z Kłoskowa do Żarnowa 6 godzin. Pierwsze 2 godziny jechał ze średnią prędkością 60 m/h , potem zatrzymał się i godzinę spędził w restauracji. Dalej jechał ze średnią prędkością 65 km/h, nigdzie nie zatrzymując się po drodze. jak daleko jest z Kłoskowa do Żarnowa ?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T12:56:51+01:00
60km/h*2=120km
1h - postój
6-1-2=3
65km/h*3=195km
195+120=215km

Odp: Z Kłoskowa do Żarnowa jest 315km
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:37:11+01:00
Dane:
2h - 60m/h
1h - siedział w restauracji
6h - całkowity czas jazdy z Kłoskowa do Żarnowa

2 x 60m = 120m
6 - (2 +1) = 3 -->to są 3godziny przez które jechał dalej, aż do końca trasy.
3 x 65km = 195km

120m = 0,12km
195km = 195000km

odpowiedz w km:
195km + 0,12km = 195,12km

odpowiedz w m:
195000m + 120m = 195120m
1 5 1