Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T12:57:20+01:00
1. Zabicie lwa nemejskiego
2. Zgładzenie hydry lernejskiej
3. Złapanie łani kerynejskiej
4. Schwytanie dzika erymantejskiego
5. Oczyszczenie stajni Augiasza
6. Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7. Pojmanie byka kreteńskiego
8. Schwytanie klaczy Diomedesa
9. Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
10. Uprowadzenie wołów Gerionesa
11. Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12. Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T12:57:50+01:00
1. Lew Nemejski
2. Hydra Lernejska
3. Ptaki Stymfalijskie
4. Łania Kerynejska
5. Dzik Erymantejski
6. Stajnia Augiasza
7. Byk Kreteński
8. Klacze Diomedesa
9. Stada Geriona
10. Pas Hipolity
11. Pojmanie Cerbera
12. Złote jabłka
1 3 1