Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:01:45+01:00
- Protisty są organizmami Eukariotycznymi .
- Większość z nich to jednokomórkowce .
- Odżywiają się hetorotoficznie lub autotroficznie .
- Rozmnażają się płciowo i bezpłciowo .

O to ka ? :D
4 3 4
2010-01-03T13:13:56+01:00
Protisty są organizmami Eukariotycznymi .
- Większość z nich to jednokomórkowce .
- Odżywiają się hetorotoficznie lub autotroficznie
2 3 2
2010-01-03T18:17:01+01:00
Protisty to organizmy jednokomórkowe lub wielokomórkowe o prostej budowie. Są samożywne lub cudzożywne. Niektóre mają ścianę komórkową i chloroplast.